NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

FAQ

Na tejto stránke nájdete odpovede na najčastejšie otázky ohľadne výrobkov AEG. Ak sa vyskytne nejaký problém s vaším spotrebičom, použite poradcu pri riešení problémov. V našom internetovom obchode si môžete pozrieť príslušenstvo a doplnky, ktoré vám umožnia optimálne využívať vaše spotrebiče.

Práčky

1. Môžem práčku pripojiť na prívod teplej vody?
Takéto riešenie neodporúčame. Prítokový ventil je možné pripojiť k prívodu vody s teplotou až do 65 °C, ale pracie programy nepoužívajú len teplú vodu. Ak práčku pripojíte k prívodu teplej vody, môže sa znížiť účinnosť prania. Naše práčky s vrchným a predným plnením sú navrhnuté na pripojenie prívodu studenej vody.

2. Prečo sa moja práčka nenachádza na webových stránkach?
Na stránkach sa zobrazujú len naše aktuálne modely. Ak nemôžete nájsť svoj model, možno ide o starší alebo špeciálny model – ďalšie informácie si vyžiadajte od predajcu.

3. Aký je vek mojej práčky?
Vek práčky môžete určiť podľa sériového čísla na typovom štítku. Prvá číslica označuje rok a druhá a tretia číslica označujú týždeň výroby. Príklad: 13500016 znamená 35. týždeň roku 2021.

4. Čo znamenajú symboly na mojej práčke?
Ak nepoznáte význam symbolov na vašom zariadení, pozrite si návod dodávaný so zariadením. Ak návod už nemáte, môžete si stiahnuť digitálnu verziu tu.

5. Moja práčka nefunguje. Koho mám kontaktovať ohľadom opravy?
Skôr, než si objednáte servis pre váš spotrebič, pozrite sa, či nenájdete riešenie v našich tipoch. Drobné poruchy môžete vyriešiť aj bez objednania servisu. Ako vyriešit menšie poruchy (Vaša podpora AEG | AEG)
Alebo nás kontaktujte, Opravu svojho spotrebiča môžete objednať telefonicky +421 232 141 303 alebo on-line.

6. Kde nájdem návod k mojej práčke?
Ak máte poruke názov modelu a číslo produktu, nový návod si môžete jednoducho stiahnuť tu.

Prečítajte si viac

Sušičky

1. Prečo sa moja sušička nenachádza na webových stránkach? 
Na stránkach sa zobrazujú len naše aktuálne modely. Ak nemôžete nájsť svoj model, možno ide o starší alebo špeciálny model – ďalšie informácie si vyžiadajte od predajcu.

2. Aký je vek mojej sušičky? 
Vek sušičky môžete určiť podľa sériového čísla na typovom štítku. Prvá číslica označuje rok a druhá a tretia číslica označujú týždeň výroby. Príklad: 13500016 znamená 35. týždeň roku 2021.

3. Čo znamenajú symboly na mojej sušičke?
Ak nepoznáte význam symbolov na vašom zariadení, pozrite si návod dodávaný so zariadením. Ak návod už nemáte, môžete si stiahnuť digitálnu verziu tu.

4. Moja sušička nefunguje. Koho mám kontaktovať ohľadom opravy?
Skôr, než si objednáte servis pre váš spotrebič, pozrite sa, či nenájdete riešenie v našich tipoch. Drobné poruchy môžete vyriešiť aj bez objednania servisu. Ako vyriešit menšie poruchy (Vaša podpora AEG | AEG)
Alebo nás kontaktujte, Opravu svojho spotrebiča môžete objednať telefonicky +421 232 141 303 alebo on-line.

5. Kde nájdem návod k mojej sušičke?
Ak máte poruke názov modelu a číslo produktu, nový návod si môžete jednoducho stiahnuť tu.

Prečítajte si viac

Rúry

1. Ako čistiť rúru?
Hliník je možné vyčistiť bežným mydlovým roztokom. Na antikoro môžete použiť náš špeciálny čistiaci prostriedok, ktorý nájdete v internetovom obchode.

2. Prečo sa moja rúra nenachádza na webových stránkach? 
Na stránkach sa zobrazujú len naše aktuálne modely. Ak nemôžete nájsť svoj model, možno ide o starší alebo špeciálny model – ďalšie informácie si vyžiadajte od predajcu.

3. Aký je vek mojej rúry? 
Vek rúry môžete určiť podľa sériového čísla na typovom štítku. Prvá číslica označuje rok a druhá a tretia číslica označujú týždeň výroby. Príklad: 13500016 znamená 35. týždeň roku 2021.

4. Čo znamenajú symboly na mojej rúre?
Ak nepoznáte význam symbolov na vašom zariadení, pozrite si návod dodávaný so zariadením. Ak návod už nemáte, môžete si stiahnuť digitálnu verziu tu.

5. Moja rúra nefunguje. Koho mám kontaktovať ohľadom opravy?
Skôr, než si objednáte servis pre váš spotrebič, pozrite sa, či nenájdete riešenie v našich tipoch. Drobné poruchy môžete vyriešiť aj bez objednania servisu. Ako vyriešit menšie poruchy (Vaša podpora AEG | AEG)
Alebo nás kontaktujte, Opravu svojho spotrebiča môžete objednať telefonicky +421 232 141 303 alebo on-line.

6. Kde nájdem návod k mojej rúre?
Ak máte poruke názov modelu a číslo produktu, nový návod si môžete jednoducho stiahnuť tu.

Prečítajte si viac

Varné panely

1. Ako pripojiť môj elektrický, sklokeramický alebo indukčný varný panel do elektrickej siete? 
Pripojenie varného panela k vedeniu 2x 230 V (dve fázy) by mal vykonať kvalifikovaný elektrikár.

2. Kde je na varnom paneli prípojka plynu? 
Prípojka na plynové potrubie sa nachádza na zadnej strane panela.

3. Ako čistiť varný panel?
Odporúčame používať naše čistiace prostriedky na sklokeramické panely, ktoré si môžete zakúpiť v našom internetovom obchode. Najskôr použite škrabku na varný panel a potom čistiaci prostriedok na sklokeramické panely.

4. Prečo sa môj varný panel nenachádza na webových stránkach? 
Na stránkach sa zobrazujú len naše aktuálne modely. Ak nemôžete nájsť svoj model, možno ide o starší alebo špeciálny model – ďalšie informácie si vyžiadajte od predajcu.

5. Aký je vek môjho varného panela? 
Vek varného panela môžete určiť podľa sériového čísla na typovom štítku. Prvá číslica označuje rok a druhá a tretia číslica označujú týždeň výroby. Príklad: 13500016 znamená 35. týždeň roku 2021.

6. Môj varný panel zobrazuje chybový kód. Čo to znamená?
Chybové kódy majú rôzny význam v závislosti od problému, ktorý sa vyskytol. Pomocou nášho Poradcu pri riešení problémov vyhľadajte konkrétny chybový kód a zistite, ako problém vyriešiť.

7. Čo znamenajú symboly na mojom varnom paneli?
Ak nepoznáte význam symbolov na vašom zariadení, pozrite si návod dodávaný so zariadením. Ak návod už nemáte, môžete si stiahnuť digitálnu verziu tu.

8. Môj varný panel nefunguje. Koho mám kontaktovať ohľadom opravy?
Skôr, než si objednáte servis pre váš spotrebič, pozrite sa, či nenájdete riešenie v našich tipoch. Drobné poruchy môžete vyriešiť aj bez objednania servisu. Ako vyriešit menšie poruchy (Vaša podpora AEG | AEG)
Alebo nás kontaktujte, Opravu svojho spotrebiča môžete objednať telefonicky +421 232 141 303 alebo on-line.

9. Kde nájdem návod k môjmu varnému panelu?
Ak máte poruke názov modelu a číslo produktu, nový návod si môžete jednoducho stiahnuť tu.

Prečítajte si viac

Chladničky a mrazničky

1. Moja chladnička/mraznička zapácha, ako odstrániť zápach?
Spoločnosť AEG predáva špeciálne pohlcovače zápachu určené pre vašu chladničku/mrazničku. Viac informácií o týchto pohlcovačoch zápachu nájdete v našom internetovom obchode. Môžete si ich tam aj zakúpiť.

2. Prečo sa moja chladnička s mrazničkou nenachádza na webových stránkach?
Na stránkach sa zobrazujú len naše aktuálne modely. Ak nemôžete nájsť svoj model, možno ide o starší alebo špeciálny model – ďalšie informácie si vyžiadajte od predajcu.

3. Aký je vek mojej chladničky/mrazničky?
Vek chladničky/mrazničky môžete určiť podľa sériového čísla na typovom štítku. Prvá číslica označuje rok a druhá a tretia číslica označujú týždeň výroby. Príklad: 13500016 znamená 35. týždeň roku 2021.

4. Čo znamenajú symboly na mojej chladničke/mrazničke?
Ak nepoznáte význam symbolov na vašom zariadení, pozrite si návod dodávaný so zariadením. Ak návod už nemáte, môžete si stiahnuť digitálnu verziu tu.

5. Moja chladnička/mraznička nefunguje. Koho mám kontaktovať ohľadom opravy?
Skôr, než si objednáte servis pre váš spotrebič, pozrite sa, či nenájdete riešenie v našich tipoch. Drobné poruchy môžete vyriešiť aj bez objednania servisu. Ako vyriešit menšie poruchy (Vaša podpora AEG | AEG)
Alebo nás kontaktujte, Opravu svojho spotrebiča môžete objednať telefonicky +421 232 141 303 alebo on-line.

6. Kde nájdem návod k mojej chladničke/mrazničke?
Ak máte poruke názov modelu a číslo produktu, nový návod si môžete jednoducho stiahnuť tu.

Prečítajte si viac

Odsávače pár

1. Ako čistiť filtre v mojom odsávači pár?
Filtre sa môžu čistiť v umývačke alebo ručne – pred opätovným vložením do odsávača ich dobre opláchnite a vysušte. Majte na pamäti, že filtre pri čistení v umývačke môžu vyblednúť.

2. Prečo sa môj odsávač pár nenachádza na webových stránkach?
Na stránkach sa zobrazujú len naše aktuálne modely. Ak nemôžete nájsť svoj model, možno ide o starší alebo špeciálny model – ďalšie informácie si vyžiadajte od predajcu.

3. Aký je vek môjho odsávača pár?
Vek odsávača pár môžete určiť podľa sériového čísla na typovom štítku. Prvá číslica označuje rok a druhá a tretia číslica označujú týždeň výroby. Príklad: 13500016 znamená 35. týždeň roku 2021.

4. Môj odsávač pár nefunguje. Koho mám kontaktovať ohľadom opravy?
Skôr, než si objednáte servis pre váš spotrebič, pozrite sa, či nenájdete riešenie v našich tipoch. Drobné poruchy môžete vyriešiť aj bez objednania servisu. Ako vyriešit menšie poruchy (Vaša podpora AEG | AEG)
Alebo nás kontaktujte, Opravu svojho spotrebiča môžete objednať telefonicky +421 232 141 303 alebo on-line.

5. Kde nájdem návod k môjmu odsávaču?
Ak máte poruke názov modelu a číslo produktu, nový návod si môžete jednoducho stiahnuť tu.

Prečítajte si viac

Konektivita

Čo potrebujem, aby som mohla/mohol využívať výhody konektivity? 
- Smartfón alebo tablet s nainštalovanou aplikáciou AEG. 
Stiahnite si ju v Apple store alebo Google Play
- Apple: telefón alebo tablet. Operačný systém aspoň iOS 8.0 alebo novší. Android: telefón alebo tablet: Operačný systém aspoň Android 4.0.3 alebo novší.
- Wi-Fi router s podporou režimu WPA alebo WPA2 v pásme 2,4 GHz b/g/n s internetovým pripojením. 
- spotrebič AEG s funkciou konektivity. 

Čo ak sa môj spotrebič nachádza na mieste so slabším WiFi signálom? 
Ak je spotrebič umiestnený na mieste so slabým signálom WiFi, možno bude vhodné použiť extender WiFi.

Môžu sa aj ostatní členovia domácnosti pripojiť k spotrebiču prostredníctvom aplikácie AEG? 
Áno, stačí si stiahnuť aplikáciu AEG, prihlásiť sa pod rovnakými prihlasovacími údajmi a zabezpečiť, aby bol smarfón alebo tablet pripojený do rovnakej WiFi siete ako spotrebič.

Kde nájdem viac informácií ku konektivite? 
Na stránke Vitajte v inteligentnej domácnosti AEG.

Ako AEG nakladá s osobnými údajmi, ktoré sa vyžadujú pri registrácii spotrebiča? 
Ochrana osobných údajov.

Kam sa mám obrátiť, ak potrebujem pomôcť s nastavením a používaním spotrebiča s funkciou konektivity? 
Ak už máte doma spotrebič s funkciou konektivity a potrebujete pomôcť s nastavením a spustením prevádzky, obráťte sa na zákaznické centrum.

Prečítajte si viac