Informácie ku Covid-19

Vážení zákazníci,

zdravie a bezpečnosť vás i našich zamestnancov je pre nás tou najvyššou prioritou. Naši servisní partneri a predajcovia preto stále dodržiavajú prísne hygienické opatrenia. Situáciu budeme naďalej sledovať a na základe najnovších informácií podnikneme príslušné kroky..

Kontaktovať nás môžete nasledujúcimi spôsobmi:

Zákaznícke centrum:
232 141 303
Kontaktný formulár

Support Hub

Naše zákaznícke centrum je vám k dispozícii v pracovné dni od 8:00 do 20:00 a vašu požiadavku sa pokúsime vyriešiť telefonicky. Ak to nebude možné, dohodnete si návštevu servisného technika.

V záujme zachovania zdravia a bezpečnosti dodržiavajú naši technici nosenie ochranných pomôcok, minimalizujú kontakt (podanie ruky a pod.) a pred svojím príchodom sa vás znovu opýtajú na váš zdravotný stav.

Pri rezervácií termínu majte, prosím, na pamäti, že ak ste vy alebo ktokoľvek, s kým ste v úzkom každodennom kontakte, navštívili v posledných 14 dňoch oblasť s výskytom COVID-19 alebo máte vy alebo váš rodinný príslušník v súčasnosti horúčku či príznaky akútneho respiračného ochorenia, aké sa vyskytujú pri prechladnutí alebo chrípke, musíte počkať s rezerváciou najmenej 7 dní po vymiznutí všetkých príznakov, resp. 14 dní od návratu zo zasiahnutých miest.

Medzitým si môžete prejsť naše webové stránky, kde nájdete veľa praktických tipov, rád a odpovedí na najčastejšie otázky zákazníkov a tiež možnosti riešenia niektorých problémov so spotrebičmi. Ak ste v karanténe alebo máte respiračné ochorenia, nemôžeme k Vám v tejto chvíli servisného technika vyslať. Pri návšteve majte, prosím, rúško, technik bude takisto vybavený ochrannými pomôckami vrátane rúška.