Práčka je vydutá/poškodená/poškrabaná

Naposledy aktualizovaný 2.12.2019 12:09

Objavenie poškodenia pri rozbaľovaní spotrebiča:

  • Okamžite kontaktujte predajcu a oznámte mu, že sa spotrebič poškodil počas dodania. Telefónne číslo predajcu nájdete na faktúre alebo dodacom liste.


Spotrebič sa nepokúšajte zapojiť alebo používať.

Zistenie poškodenia po inštalácii/prvom použití spotrebiča:

  • V takomto prípade treba kontaktovať predajcu a informovať ho o zistenom poškodení.

Vyžiadanie servisu:

  • Ak je to možné, uveďte pri vyžiadaní servisu od autorizovaného servisného strediska príslušný komponent.
  • Ak chcete vymeniť komponent svojpomocne, navštívte nás internetový obchod.

Objednajte si servis
Objednajte si servis

V oblasti, v ktorej sa nachádzate, ponúkame službu Fixná cena opravy. O opravu sa postarajú kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotrebič najprv skontrolujeme, poruchu vyriešime a v prípade potreby vymeníme súčiastky a diely. To všetko už za 174 € pre práčky, sušičky, umývačky a vstavané kávovary alebo 135 € pre chladničky, varné panely, sporáky, rúry, mikrovlnné rúry a odsávače.