Poškodená umývačka pri dodaní

Naposledy aktualizovaný 2.12.2019 10:26

Objavenie poškodenia pri rozbaľovaní spotrebiča:

Spotrebič sa nepokúšajte zapojiť alebo používať.

  • Okamžite kontaktujte predajcu vášho spotrebiča a oznámte mu, že sa spotrebič poškodil počas dodania. Telefónne číslo predajcu nájdete na faktúre alebo dodacom liste.

Objavenie poškodenia po inštalácii/prvom použití: 

  • Kontaktujte predajcu vášho spotrebiča, aby ste ho informovali o poškodení.

Vyžiadanie servisu:

  • Ak je to možné, uveďte pri kontaktovaní autorizovaného servisného strediska príslušný komponent.
  • Náhradné diely sú dostupné v našom internetovom obchode.
Objednajte si servis
Objednajte si servis

V oblasti, v ktorej sa nachádzate, ponúkame službu Fixná cena opravy. O opravu sa postarajú kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotrebič najprv skontrolujeme, poruchu vyriešime a v prípade potreby vymeníme súčiastky a diely. To všetko už za 174 € pre práčky, sušičky, umývačky a vstavané kávovary alebo 135 € pre chladničky, varné panely, sporáky, rúry, mikrovlnné rúry a odsávače.