Funkcia SenseBoil nefunguje na mojej indukčnej varnej doske

Naposledy aktualizovaný 7.12.2019 6:33

Problém: 

  • Funkcia SenseBoil® nefunguje 
  • Nemôžem aktivovať funkciu SenseBoil® 
  • Ako používať funkciu SenseBoil®?  

Vzťahuje sa na: 

  • indukčné varné dosky s funkciou SenseBoil®  

Riešenie: 

1. Vyberte varnú zónu do 5 sekúnd od aktivácie funkcie SenseBoil®. 

Prečítajte si úplný popis v návode na použitie, ktorý sa dodáva s vaším spotrebičom. Návod na použitie si môžete stiahnuť tu.  

2. Dokončite predchádzajúce varenie a vyberte voľnú varnú zónu bez zvyškového tepla. 

Ak sa už používajú všetky varné zóny alebo na nich existuje zvyškové teplo, vydá varná doska pípnutie, rozblikajú sa ukazovatele SenseBoil® a funkcia sa nespustí.  

3. Skontrolujte, či ste použili správne množstvo vody a/alebo zemiakov, ako aj správny druh zemiakov na fungovanie funkcie.   

  • Uistite sa, že celková hmotnosť vody a zemiakov nepresiahne 5 kg.  
  • Používajte len studenú vodu a celé, neošúpané, stredne veľké zemiaky. 
  • Pozrite si úplný popis v návode na použitie alebo v stručnej príručke, ktorá sa dodáva s vaším spotrebičom. 

4. Skontrolujte a zmeňte nastavenia obmedzenia výkonu na varnej doske.  

Prečítajte si úplný popis v návode na použitie, ktorý sa dodáva s vaším spotrebičom. 

UPOZORNENIE: Uistite sa, že zodpovedá zvolený výkon poistke domovej inštalácie.  

5. Či je hrniec, ktorý ste vybrali, vhodný na funkciu SenseBoil® skontrolujete tak, že budete monitorovať prvú reláciu.  

  • Funkcia funguje najlepšie na privedenie vody do varu a prípravu zemiakov. Prečítajte si úplný popis v návode na použitie, ktorý sa dodáva s vaším spotrebičom.
  • Funkcia nefunguje s riadom zo zliatiny a s úpravou proti pripáleniu napr. s keramickým povrchom. 
  • Na dosiahnutie najlepších výsledkov pri varení zemiakov sa odporúčajú smaltované oceľové hrnce. 
  • Rôzne hrnce môžu priniesť rôzne výsledky. Skontrolujte rôzne typy alebo veľkosti nádoby vo vybranej zóne alebo skontrolujte nádobu v inej zóne. 

6. Uistite sa, že je povrch spotrebiča suchý. Používajte iba nádoby so suchým a čistým dnom.  

7. Vyhnite sa tvorbe externých vibrácií (napr. použitím mixéra alebo položením mobilného telefónu vedľa spotrebiča) pri spustenej funkcii.  

8. Kontaktujte autorizované servisné stredisko.  

Ak vyššie uvedené tipy nepomohli problém vyriešiť, odporúčame požiadať o opravu servisného technika.

Pomohol vám tento článok?

Objednajte si servis

V oblasti, v ktorej sa nachádzate, ponúkame službu Fixná cena opravy. O opravu sa postarajú kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotrebič najprv skontrolujeme, poruchu vyriešime a v prípade potreby vymeníme súčiastky a diely. To všetko už za 174 € pre práčky, sušičky, umývačky a vstavané kávovary alebo 135 € pre chladničky, varné panely, sporáky, rúry, mikrovlnné rúry a odsávače.