HOĎTE STAROSTI ZA HLAVU!
Zavolajte nám na +421 232 141 324 a objednajte si Záruku Premium pre všetky životné prekvapenia
V prípade poruchy vášho spotrebiča vám poskytneme bezplatný servis aj v prípade náhodného poškodenia.
Príklady náhodného poškodenia spotrebičov: indukčný panel zničený kvôli vykĺznutému hrncu, rozbitá polica v chladničke pri ukladaní potravín, samovoľne prasknuté sklo rúry pri pečení, upchaté čerpadlo práčky kvôli zabudnutým minciam v oblečení alebo zapadnuté ovládacie tlačidlo umývačky.
Čo je Záruka Premium:
-
Záruka Premium na spotrebič v záruke
Rozšírená záruka Premium vrátane náhodného poškodenia, na ktoré sa bežná dvojročná záruka nevzťahuje
-
-
Záruka Premium na spotrebič po záruke
Záruka Premium predĺži záruku vášho spotrebiča vrátane náhodného poškodenia
Nenechajte nič na náhodu!
Záruka Premium vyrieši akúkoľvek poruchu vášho spotrebiča vrátane neúmyselného poškodenia.
-
Nebudete musieť hľadať opravára
- Zavoláte nám a my vám zabezpečíme servis vyškoleným technikom.
- Odborné posúdenie a realizovanie opráv autorizovaným servisom.
- Servisná návšteva štandardné do 5 pracovných dní od nahlásenia.
-
Opravu za vás uhradíme
- Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradné diely použité pri oprave.
- Oprava aj náhodného neúmyselného poškodenia spotrebiča.
-
Opravíme alebo vymeníme
- Pokiaľ spotrebič nejde opraviť, máte nárok na jeho výmenu za nový.
- Máte istotu použitia originálnych náhradných dielov.
Záruku možno objednať pre samostatné aj vstavané spotrebiče.
Navyše od nás získate zľavu 15 % na kúpu príslušenstva a náhradných dielov v e-shope AEG.
PODMIENKY SLUŽBY
Minimálna dĺžka trvania záruky je vždy 1 rok a je možné ju využiť do 10 rokov od dátumu nákupu vášho spotrebiča.
V prípade, že váš spotrebič potrebuje opravu, pozrite sa na našu službu Servis a záruka Premium.

Ako objednať
Predĺženú záručnú lehotu môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:
- Zavolajte nám na infolinku +421 232 141 324
- Pošlite e-mail na extraservis.sk@electrolux.com a do predmetu napíšte "Objednávka – Záruka Premium". V e-maile uveďte svoje kontaktné údaje, produktové číslo (PNC) a Sériové číslo modelu spotřebiče a môžete pripojiť aj foto výrobného štítku.
- Vyplňte náš online formulár.
Kde získať viac informácií
Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 324, e‑mail: extraservis.sk@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách :
Na čo slúži
Predĺžená záruka Premium PLUS sa vzťahuje na 2 a viac spotrebičov AEG. Po uplynutí ich záručnej lehoty vám v prípade funkčnej poruchy zabezpečí bezstarostný servis.
Aké sú výhody
- Bezplatný servis – neplatíte dopravu, prácu ani použité náhradné diely.
- Garancia kvality – opravu vykonáva autorizovaný servis s použitím originálnych dielov.
- Výmena za nový – pokiaľ nie je oprava funkčnej poruchy možná, máte nárok na nový spotrebič.
- Zľava 15 % – môžete uplatniť opakovane na nákup príslušenstva a náhradných dielov v e-shope AEG.
Ako objednať
Predĺženú záručnú lehotu môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:
- Zavolajte nám na infolinku +421 232 141 324
- Pošlite e-mail na extraservis.sk@electrolux.com a do predmetu napíšte "Objednávka – Záruka Premium PLUS". V e-maile uveďte svoje kontaktné údaje, produktové číslo (PNC) a Sériové číslo modelu spotrebiča a môžete pripojiť aj foto výrobného štítku.
- Vyplňte náš online formulár.
Kde získať viac informácií
Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 324, e‑mail: extraservis.sk@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách: