HOĎTE STAROSTI ZA HLAVU!

Zavolajte nám na +421 232 141 324 a objednajte si Záruku Premium pre všetky životné prekvapenia

V prípade poruchy vášho spotrebiča vám poskytneme bezplatný servis aj v prípade náhodného poškodenia.

Príklady náhodného poškodenia spotrebičov: indukčný panel zničený kvôli vykĺznutému hrncu, rozbitá polica v chladničke pri ukladaní potravín, samovoľne prasknuté sklo rúry pri pečení, upchaté čerpadlo práčky kvôli zabudnutým minciam v oblečení alebo zapadnuté ovládacie tlačidlo umývačky.

Čo je Záruka Premium:

  • Záruka Premium na spotrebič v záruke

    Rozšírená záruka Premium vrátane náhodného poškodenia, na ktoré sa bežná dvojročná záruka nevzťahuje

  • Záruka Premium na spotrebič po záruke

    Záruka Premium predĺži záruku vášho spotrebiča vrátane náhodného poškodenia
     

Nenechajte nič na náhodu!

Záruka Premium vyrieši akúkoľvek poruchu vášho spotrebiča vrátane neúmyselného poškodenia.

  • Ikonka check
    Nebudete musieť hľadať opravára
    • Zavoláte nám a my vám zabezpečíme servis vyškoleným technikom.
    • Odborné posúdenie a realizovanie opráv autorizovaným servisom.
    • Servisná návšteva štandardné do 5 pracovných dní od nahlásenia.
  • Ikonka check
    Opravu za vás uhradíme
    • Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradné diely použité pri oprave.
    • Oprava aj náhodného neúmyselného poškodenia spotrebiča.
  • Opravíme alebo vymeníme
    • Pokiaľ spotrebič nejde opraviť, máte nárok na jeho výmenu za nový.
    • Máte istotu použitia originálnych náhradných dielov.

Záruku možno objednať pre samostatné aj vstavané spotrebiče.
Navyše od nás získate zľavu 15 % na kúpu príslušenstva a náhradných dielov v e-shope AEG.

PODMIENKY SLUŽBY

Minimálna dĺžka trvania záruky je vždy 1 rok a je možné ju využiť do 10 rokov od dátumu nákupu vášho spotrebiča.

V prípade, že váš spotrebič potrebuje opravu, pozrite sa na našu službu Servis a záruka Premium.

Ako objednať

Predĺženú záručnú lehotu môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:

Kde získať viac informácií

Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 324, e‑mail: extraservis.sk@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách :

Na čo slúži

Predĺžená záruka Premium PLUS sa vzťahuje na 2 a viac spotrebičov AEG. Po uplynutí ich záručnej lehoty vám v prípade funkčnej poruchy zabezpečí bezstarostný servis.

Aké sú výhody

  • Bezplatný servis – neplatíte dopravu, prácu ani použité náhradné diely.
  • Garancia kvality – opravu vykonáva autorizovaný servis s použitím originálnych dielov.
  • Výmena za nový – pokiaľ nie je oprava funkčnej poruchy možná, máte nárok na nový spotrebič.
  • Zľava 15 %  – môžete uplatniť opakovane na nákup príslušenstva a náhradných dielov v e-shope AEG.

Ako objednať

Predĺženú záručnú lehotu môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:

Kde získať viac informácií

Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 324, e‑mail: extraservis.sk@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách: