HOĎTE STAROSTI ZA HLAVU!
Zavolajte nám na +421 232 141 324 a objednajte si Záruku Premium pre všetky životné prekvapenia
V prípade poruchy vášho spotrebiča vám poskytneme bezplatný servis aj v prípade náhodného poškodenia.
Príklady náhodného poškodenia spotrebičov: indukčný panel zničený kvôli vykĺznutému hrncu, rozbitá polica v chladničke pri ukladaní potravín, samovoľne prasknuté sklo rúry pri pečení, upchaté čerpadlo práčky kvôli zabudnutým minciam v oblečení alebo zapadnuté ovládacie tlačidlo umývačky.
Čo je Záruka Premium:
-
Záruka Premium na spotrebič v záruke
Rozšírená záruka Premium vrátane náhodného poškodenia, na ktoré sa bežná dvojročná záruka nevzťahuje

-

-
Záruka Premium na spotrebič po záruke
Záruka Premium predĺži záruku vášho spotrebiča vrátane náhodného poškodenia

Nenechajte nič na náhodu!
Záruka Premium vyrieši akúkoľvek poruchu vášho spotrebiča vrátane neúmyselného poškodenia.
-
Nebudete musieť hľadať opravára
- Zavoláte nám a my vám zabezpečíme servis vyškoleným technikom.
- Odborné posúdenie a realizovanie opráv autorizovaným servisom.
-
Opravu za vás uhradíme
- Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradné diely použité pri oprave.
- Oprava aj náhodného neúmyselného poškodenia spotrebiča.
-
Opravíme alebo vymeníme
- Pokiaľ spotrebič nejde opraviť, máte nárok na jeho výmenu za nový.
- Máte istotu použitia originálnych náhradných dielov.
Záruku možno objednať pre samostatné aj vstavané spotrebiče.
Navyše od nás získate zľavu 15 % na kúpu príslušenstva a náhradných dielov v e-shope AEG.
PODMIENKY SLUŽBY
Minimálne trvanie zmluvy je 12 mesiacov. Potom ju môžete kedykoľvek zrušiť.
Pre uplatnenie predĺženej záruky musí byť služba platná aspoň 30 dní.
Predĺženú záruku je možné využiť do 10 rokov od dátumu nákupu vášho spotrebiča.
V prípade, že váš spotrebič potrebuje opravu, pozrite sa na našu službu Servis a záruka Premium.
Ako objednať
Predĺženú záručnú lehotu môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:
- Zavolajte nám na infolinku +421 232 141 324
- Pošlite e-mail na extraservis.sk@electrolux.com a do predmetu napíšte "Objednávka – Záruka Premium". V e-maile uveďte svoje kontaktné údaje, produktové číslo (PNC) a Sériové číslo modelu spotřebiče a môžete pripojiť aj foto výrobného štítku.
- Vyplňte náš online formulár.
Kde získať viac informácií
Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 324, e‑mail: extraservis.sk@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách:
Na čo slúži
Predĺžená záruka Premium PLUS sa vzťahuje na 2 a viac spotrebičov AEG. Po uplynutí ich záručnej lehoty vám v prípade funkčnej poruchy zabezpečí bezstarostný servis.
Aké sú výhody
- Bezplatný servis – neplatíte dopravu, prácu ani použité náhradné diely.
- Garancia kvality – opravu vykonáva autorizovaný servis s použitím originálnych dielov.
- Výmena za nový – pokiaľ nie je oprava funkčnej poruchy možná, máte nárok na nový spotrebič.
- Zľava 15 % – môžete uplatniť opakovane na nákup príslušenstva a náhradných dielov v e-shope AEG.
Ako objednať
Predĺženú záručnú lehotu môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:
- Zavolajte nám na infolinku +421 232 141 324
- Pošlite e-mail na extraservis.sk@electrolux.com a do predmetu napíšte "Objednávka – Záruka Premium PLUS". V e-maile uveďte svoje kontaktné údaje, produktové číslo (PNC) a Sériové číslo modelu spotrebiča a môžete pripojiť aj foto výrobného štítku.
- Vyplňte náš online formulár.
Kde získať viac informácií
Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 324, e‑mail: extraservis.sk@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách: